Rezultati ankete provedene među učenicima – samovrednovanje rada škole

 

Inkluzija podrazumijeva pozitivnu promjenu. To je jedan beskrajan proces stalnoga porasta učenja i sudjelovanja svih učenika, ideal kojem škole mogu težiti, ali koji nikada nije u potpunosti ostvaren.  Inkluzivna škola se trajno razvija i ide naprijed.

Od 20. travnja  – 22. travnja 2020. odrađena je online anketa među učenicima naše škole putem službene stranice škole. Uzorak ispitanika: 425 učenika

Rezultati ankete će poslužiti za strukturiranu analizu rada škole u vrijeme online nastave, kao i samovrednovanje te za jačanje kulture kvalitete u obrazovanju i za pružanje međusobne pomoći: ravnateljica škole – pedagoginje – razrednik – predmetni profesor – učenik –  roditelj, a sve s ciljem olakšavanja daljnjeg nastavnog procesa.

To nije alternativa za poboljšanje uspjeha, već način da se do uspjeha dođe na način koji će stvoriti odnose zasnovane na suradnji i promicati ozračje za nastavu i učenje.

Bitno je učenje u kojem učenici aktivno sudjeluju, povezujući ono što uče sa vlastitim iskustvom. Također, učenici imaju i priliku unaprijediti i ojačati svoje vještine učenja i samoregulacije.

Rezultati provedene ankete su pokazali da profesori srednje škole dr.fra Slavka Barbarića ne rade 8 sati, nego puno više što dovodi do znatnog opterećenja učenika.

U situaciji u kojoj smo se svi našli povećan je stres  ali  jednako tako i potreba za bliskošću.

Olakšajmo si svi međusobno online nastavu i učinimo ovo ružno vrijeme pandemije jednostavnijim za sve koliko je god to moguće jer pored učenikove obitelji koja je stub sigurnosti tu smo i mi profesori čije riječi ostaju za cijeli život.

 

 

Stručne suradnice: Doris Vlašić, pedagoginja

                                    Josipa Primorac, pedagoginja