Inkluzija podrazumijeva pozitivnu promjenu. To je jedan beskrajan proces stalnoga porasta učenja i sudjelovanja svih učenika, ideal kojem škole mogu težiti, ali koji nikada nije u potpunosti ostvaren. Inkluzivna škola se trajno razvija i ide naprijed.
Od 20. travnja – 22. travnja 2020. odrađena je online anketa među učenicima naše škole putem službene stranice škole. Uzorak ispitanika: 425 učenika
Rezultati ankete će poslužiti za strukturiranu analizu rada škole u vrijeme online nastave, kao i samovrednovanje te za jačanje kulture kvalitete u obrazovanju i za pružanje međusobne pomoći: ravnateljica škole – pedagoginje – razrednik – predmetni profesor – učenik – roditelj, a sve s ciljem olakšavanja daljnjeg nastavnog procesa.
To nije alternativa za poboljšanje uspjeha, već način da se do uspjeha dođe na način koji će stvoriti odnose zasnovane na suradnji i promicati ozračje za nastavu i učenje.
Bitno je učenje u kojem učenici aktivno sudjeluju, povezujući ono što uče sa vlastitim iskustvom. Također, učenici imaju i priliku unaprijediti i ojačati svoje vještine učenja i samoregulacije.
Rezultati provedene ankete su pokazali da profesori srednje škole dr.fra Slavka Barbarića ne rade 8 sati, nego puno više što dovodi do znatnog opterećenja učenika.
U situaciji u kojoj smo se svi našli povećan je stres ali jednako tako i potreba za bliskošću.
Olakšajmo si svi međusobno online nastavu i učinimo ovo ružno vrijeme pandemije jednostavnijim za sve koliko je god to moguće jer pored učenikove obitelji koja je stub sigurnosti tu smo i mi profesori čije riječi ostaju za cijeli život.
Stručne suradnice: Doris Vlašić, pedagoginja
Josipa Primorac, pedagoginja