OBAVIJEST

Poštovani roditelji i učenici, 

obavještavamo vas da se rad u odgojno-obrazovnim ustanovama nastavlja organiziranjem online nastave putem dosadašnjih komunikacijskih kanala – e-mail adresa, whatsapp i viber grupa, i slično. Također vas obavještavamo da je u ovom trenutku u priprema platforma na kojoj će se uskoro moći pratiti nastava. Kad se korištenje platforme omogući, svim roditeljima i učenicima dat ćemo upute za njeno korištenje. Podsjećamo roditelje da u slučaju bilo kakvih nejasnoća mogu kontaktirati predmetne profesore i zatražiti pomoć i podršku za održavanje online nastave.

 

U prilogu pročitajte i Zapovijedi Županijskog stožera civilne zaštite  HNŽ-a donesene na Petnaestoj izvanrednoj sjednici održanoj dana 18. ožujka 2020. godine. koje stupaju na snagu odmah, a vrijede do 31. ožujka 2020. godine:

 

  1. Zapovijeda se otkazivanje svih javnih skupova i drugih oblika okupljanja sukladno propisima o javnom okupljanju.
  2. Zapovijeda se prekid pružanja usluga u ugostiteljskim objektima svih kategorija (restorani, pizzerije, slastičarnice, svi oblici fast-food usluga…), od čega su izuzeti: usluge proizvodnje, prodaje i dostave hrane i higijenskih potrepština, rad pučkih kuhinja, pekarnica, proizvodnja i posluživanje hrane za goste hotela, uz obvezno poštivanje higijenskih i epidemioloških mjera zaštite.
  3. Zapovijeda se prekid rada u svim ugostiteljskim objektima tipa kafića, gostionica, barova, pubova, klubova, pivnica, vinoteka, diskoteka, noćnih klubova, kasina, nargila barova…
  4. Zapovijeda se prekid rada svadbenih salona.
  5. Zapovijeda se svođenje organiziranja pokopnih obreda isključivo na članove uže obitelji, bez organiziranja ispraćaja pokojnika ispred mrtvačnica.
  6. Zapovijeda se prekid rada športskih kladionica, frizerskih i kozmetičkih salona, brijačnica, fitnes centara i teretana, dječjih igraonica, javnih bazena i kupališta, športskih i rekreacijskih središta, masažnih salona i vježbaonica svih oblika, tržnih centara, kino-dvorana, kazališta, muzeja, galerija, suvenirnica, knjižnica i čitaonica.
  7. Objekti u kojima se prodaju prehrambeni proizvodi, obavlja dostava hrane, marketi, supermarketi, pekarnice, ljekarne i veledrogerije, benzinske crpke, te tržnice i pučke kuhinje, kao i svi objekti koji pružaju usluge po principu šaltera (naplatne službe javnih poduzeća, matični uredi, sudski uredi, porezne uprave, poslovnice zavoda, bankovni i poštanski uredi, CIPS-ovi…), dužni su organizirati radno vrijeme kao i dosad, uz obvezno osiguranje protoka kupaca i klijenata na način da se omogući potrebna socijalna distanca od najmanje 1,5 metar između osoba, uz poštivanje higijensko-epidemioloških mjera.
  8. Zabranjuju se posjeti svim štićenicima u ustanovama socijalne zaštite, prije svega centrima i ustanovama za skrb o starim i nemoćnim osobama, centrima i ustanovama za skrb o djeci bez roditeljskoga staranja, kao i domovima za socijalno-zdravstveno zbrinjavanje osoba s invaliditetom i drugih osoba
  9. Zabranjuju se posjeti i izlasci svim štićenicima kazneno-popravnih zavoda
  10. Zapovijeda se prekid i otkazivanje svih turističkih aktivnosti te se obvezuju turističke agencije i zajednice da svoj rad usklade s ovom zapovjedi
  11. Snažno se preporuča osobama starijim od 70 godina života da ne izlaze bespotrebno na javna mjesta i da ne koriste javni prijevoz
  12. Snažno se preporuča poštivanje izdanih preporuka od strane najviših autoriteta vjerskih zajednica u svezi s okupljanjem u vjerskim objektima na službama / obredima
  13. Zapovijeda se pojačano dezinficiranje zdravstvenih i poslovnih površina, sanitetskih vozila i svih sredstava javnog prijevoza, potom dizala, stubišta, rukohvata, rampi za invalide…
  14. Zapovijeda se mobiliziranje svih resursa i nužno uvođenje radne obveze u svim subjektima i za sve struke za koje se procjeni da su neophodni za borbu protiv širenja zaraze koronavirusom.
  15. Zapovijeda se potpuno mobiliziranje cjelokupnog zdravstvenog osoblja u HNŽ-u.
  16. Zapovijeda se organiziranje rada od kuće u javnom sektoru, gdje je god to moguće, i svođenje boravka djelatnika na radnim mjestima na najmanju moguću mjeru, s naglaskom na odgojno-obrazovni sustav.
  17. Krizni stožer Ministarstva zdravstva, rada i socijalne skrbi inkorporira se u Županijski stožer civilne zaštite. Svi stožeri civilne zaštite općina / gradova zajedno sa svim njihovim resursima stavljaju se potpuno i bezuvjetno na raspolaganje Županijskom stožeru civilne zaštite.
  18. Zapovijeda se svim subjektima, ustanovama i institucijama odnosno svim javnim i privatnim pravnim subjektima u HNŽ-u da u svakom trenutku moraju biti dostupni i na raspolaganju kako za pomoć tako i za davanje svih zatraženih informacija Županijskom stožeru civilne zaštite
  19. Zapovijeda se da informiranje javnosti u svezi s izvanrednim stanjem do kojega je došlo pojavom zaraze koronavirusom ide isključivo preko glasnogovornika Županijskog stožera civilne zaštite, kako bi se centraliziralo i osiguralo precizno, provjereno, točno i pravodobno informiranje javnosti. Predstavnik Stožera će se, zajedno s predstavnikom SKB-a Mostar i Zavoda za javno zdravstvo HNŽ-a, svakoga dana u 13 sati obratiti sredstvima javnog izvješćivanja, s ciljem stalnog i urednog informiranja javnosti o svakom daljnjem razvoju ovog izvanrednog stanja
  20. Telefonski brojevi Županijskog operativnog centra civilne zaštite (121; 063 000 121 i 036 327 387) na raspolaganju su 24 sata dnevno. U slučaju sumnje na izloženost zarazi, ili razvoja simptoma (vrućica, kašalj i stezanje u prsima), obvezno se javiti obiteljskom liječniku koji će izdati rješenje o kućnom samoizoliranju ili bolničkom izoliranju, ovisno o svakom pojedinačnom slučaju. Osobe za koje se izda takvo rješenje zakonski su zaštićene kod poslodavaca u smislu opravdanog izostanka s posla
  21. Zapovijeda se Zavodu za javno zdravstvo HNŽ-a da, u sklopu svojih kapaciteta, osigura ljudske resurse koji će biti stavljeni na raspolaganje Županijskom operativnom centru za davanje stručnih savjeta građanima
  22. Zapovijeda se strogo pridržavanje rješenja o samoizoliranju.