Ekskurzija 2015.

Ekskurzija 2015

Planiraj! Iščekuj! Raduj se! Spakiraj stvari! I napokon, vrijeme je, krećemo! 39. generacija je spremna!

Sjedimo na kuferima dok ih zatvaramo jer pucaju od stvari koje smo ponijeli. Pitamo se hoće li biti onako kako to bivši maturanti (puni oduševljenja) pričaju. Zaista bilo je i bolje nego što smo mislili. Došla tako subota 29.8., a s njom i naša ekskurzija. Sjeli smo u autobuse i krenuli. Prvo odredište- Salzburg. Daleko od svojih roditelja ali s najboljim prijateljima,stigli smo. Slijedilo je razgledavanje Mozartova grada, Gradskih vrata Stiegmundstor, katedrale te Mozartove rodne kuće. Nakon toga, slobodno vrijeme u gradu iskoristili smo za fotografiranje i razgledavanje. Slijedio je nastavak putovanja za Prag. Došli smo pred hotel raščupani,umorni i nakon dugog čekanja napokon se smjestili u sobe.Žurno smo otišli na cijeli dan iščekivanu večeru. Zabava i smijeh nastavili su se u hotelskim sobama koliko je bilo dopušteno od strane neljubaznog osoblja.

Drugi dan krenuli smo u obilazak Praga. Karlov most, Starometske namesti, Starometske radnice, Orloj, Stavovske divaldo, Vaclavske namesti znamenitosti su koje smo posjetili taj dan.Poslijepodne je slijedila vožnja Vltavom i ručak na brodu. Po povratku u hotel slijedi večera zatim zajedničko druženje,spremanje, ”bacanje” selfija i odlazak u diskoteku što garantira zabavu do kasno u noć. Treći dan započeo je doručkom, zatim odlazimo u grad. Znamenitosti koje smo obišli taj dan su Loreta , Pražski hrad, Hradčany, Katedrala sv. Vita, Zlatna ulica, Valdštajnsk zahrada, Mala strana, Kostel sv. Mikulaše… Malo slobodnog vremena, potom odlazak na večeru u pivnicu Kod Fleka. Kratka šetnja da osjetimo Prag noću a zabava se zatim nastavila u diskoteci Hany Bany.

Četvrti dan bio je rezerviran za cjelodnevni izlet u Aquaplace- vodeni svijet sa bazenima i toboganima. Koliko smo samo modrica zadobili spuštajući se niz tobogane i sudarajuci se s drugima. Neka! Vjerujem da taj dan nitko neće zaboraviti,a kada ga spomenemo prisjećajući se ekskurzije komentari su isti: ”Gorilo!” , ”Eee da je ponovit!”, ”Ajmo ponovo!”, ”Najbolji dani!” . Iscrpljeni i nenaspavani vratili smo se u hotel gdje smo uz večeru ”napunili baterije’ koliko je bilo moguće. Zabavni program nastavio se u diskoteci Mecca do ranih jutarnjih sati pa nije bilo smisla odspavati i ta dva sata do doručka. To ”slobodno vrijeme” proveli smo prepričavajući događaje smijajući se u sobama (naravno tiho). Nakon doručka,mnogo raznovrsnih životinja te prelijepo uređenu i očuvanu prirodu vidjeli smo u zološkom vrtu Praha gdje smo proveli cijeli dan.Navečer se vraćamo u hotel na večeru i zabava se nastavlja u hotelskim sobama do ranih jutarnjih sati kada smo već trebli krenuti za Beč. Umorni i totalno nenaspavani stižemo u Beč u popodnevnim satima.Uslijedio je kratak razgled grada, zatim obilazak dvorca Schönbrunn, nekadašnje ljetne rezidencije Habsburgovaca. Dio koji smo najviše čekali bio je svakako najzanimljiviji i najzabavniji dio. Govorimo o najpoznatijem bečkom lunaparku-Prateru. Satima smo uživali u najrazličitijim atrakcijama, vozili se različitim prijevoznim sredstvima. Adrenalina, straha, smijeha i vrištanja nije nedostajalo. Kada je pao mrak otišli smo na večeru u obližnji restoran. I krenuli doma, uz pjesmu, smijeh i uspomene koje nikada nećemo zaboraviti. ”Alo nema spavanja!” –najviše puta ponovljena recenica u autobusu. Ponavljamo je sada mlađim generacijama. Živite,skačite,smijite se,pjevajte i veselite se.Nema spavanja.Zaista tih pet dana pamtit ćete cijeli život.

Kao i svake godine i kod nas je ona ”Da nam se vratiti još malo.” ali ne možemo, što je tu je. Ono najbolje uvijek ćemo pamtiti.Riječi naših razrednika i razrednica da ne skačemo po hodniku,da ne pijemo u sobama,da se lijepo ponašamo i sve što ide uz to uvijek ćemo pamtiti. Kako jedna profesorica zna reći ”Ma vi ste specijalci!” A mi,specijalci 39. generacije ogromnim plakatom pokazali smo koliko toga zapravo imamo za ispričati. Na kraju,pune glave predivnih uspomena i dojmova svima preporučuju da izaberu ovo putovanje i odluče ga provesti najbolje što znaju. Sigurni smo,isplatit će se.